Thursday, June 29, 2006

Allo sumer!!!!

Assalamualaikum pada lu sumer...yang hidup maupun yang dah setengah maut...wa la ni sudah tukar...wa bukan malaikat maut yang dulu lagik...kepada man kapan dan minah kapalaintein dan juga biawak pasir...rileks2 selalu...pada biawak pasir tahniah...lu sudah ada backup...pada minah kapalainten...sabar2 selalu...wa mintak maaf sebab tak dapat jumpa lu itu hari...wa amat rindu sama lu tapi lu hilang pulak...maybe lu keluar hisap ganja ka apa ka...kalau lu teruk sangat tunggu wa jemput lu masuk kubur...hehehe...

wa sudah kurang senat sebab wa sudah berdua...sudah sebulan la geng...wa rasa bahagia...kalau wa tau ni macam sudah lama wa berdua awal2...tapi wa nak bagitau lu sumer wa la ni kena kacau minah minang...minah ni jatuh cinta sama wa...walaupun wa dah berdua dia sanggup nak bercinta sama wa...wa sebenarnya sudah silap...wa tolong dia lebih2...ini la kelemahan kaum minah ni...kalau kita ikhlas tolong dia...dia salah anggap pulak...sampai goda wa malam2...kalau wa punya miss tu wa tak sayang...sudah lama wa cabut sama ini minah...tapi wa amat sayang pada miss wa...

kay lah...wa ni bukan romeo tapi minah ni sempat juga bagi wa kiss curi...kalau pukul curi sakit tapi kalau kiss curi ni lagi bahaya...minah ni pun buat apa saja untuk dapatkan perhatian wa...
pening wa...pening.....................................

2 comments:

Anonymous said...

yo yo ma!
lu ape kes mat? kena kacau dengan minah lepas kawin? fuiiyooo ini macam ade kelas la!!
bile nak call aku wei? dah aku terlajak bagi komen kat kau ni, ingin jugak aku ajukan soalan maut iaitu bila pulak kau nak dapat backup macam biawak?

amiruler said...

wei malaikat,gua nengok lu heran arh.lu bebual brutal,bahase pun brutal.tapi hati jiwang sakk.by de way,jgn lupe nk nengok blog aku sal aku baru edit.